مدیریت امور پردیس های استان همدان

اطلاعیه مهم

اعلام زمان ثبت نام حضوری دانشجویان ورودی سال 1404 دانشگاه

دانشجویان ورودی سال 1404 ضمن تبریک قبولی شما لطفا مدارک و مستندات مورد نیاز درج شده در این اطلاعیه را گردآوری نموده و در زمان قید شده در دانشگاه حضور بهم رسانید

*دانشجویان محترم با تبریک قبولی شما در دانشگاه فرهنگیان همدان، توصیه می شود قسمت های مختلف این اطلاعیه را به طور دقیق مطالعه فرمائید و تمامی مدارک  مورد نیاز خواسته شده را هنگام مراجعه حضوری ، همراه داشته باشید.

الف ) برنامه زمانبندی ثبت نام حضوری دانشجویان  ورودی 1404 دانشگاه فرهنگیان همدان

رشته

 روز و تاریخ مراجعه

ساعت مراجعه

ساعت مراجعه

آموزش ابتدائی(الف تا س )

شنبه 1404/07/05

14:30- 8

 

آموزش ابتدائی ( ش تا ی)

یکشنبه 1404/07/06

14:30- 8

 

آموزش کودکان با نیازهای ویژه

دوشنبه 1404/07/07

14:30- 8

 

الهیات( برادران) امور تربیتی(خواهران)

دوشنبه 1404/07/07

---

14-17

ادبیات فارسی

سه شنبه 1404/07/08

14:30- 8

 

علوم اجتماعی

چهارشنبه 1404/07/09

14:30- 8

 

زبان انگلیسی

چهارشنبه 1404/07/09

--

14-17

 

ب ) مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری دانشجویان پذیرفته شده دانشگاه فرهگیان همدان در مهر 1404

ردیف

مدارک مورد نیاز ثبت نام حضوری

1

پرینت قبولی در دانشگاه ( اخذ از پروتال سازمان سنجش )

2

پرینت ثبت نام غیر حضوری ( اخذ از سامانه گلستان)                                             

3

اصل و کپی تمام صفحات شناسنامه ( 2 سری )

4

اصل کارت ملی و تصویر رو و پشت آن ( 2 سری )

5

درخواست معافیت تحصیلی از سامانه سخا یا پلیس 10+ به نام پردیس شهید مقصودی ( مرکز تربیت معلم شهید مقصودی)

با قید کارشناسی پیوسته و رشته قبولی.(ویژه برادران)

6

اصل و کپی کارت پایان خدمت یا معافیت دائم در صورت دارا بودن.

7

گواهی نامه پایان تحصیلات دوره متوسطه، ممهور به مهر و امضای مدرسه.

8

کارنامه فارغ التحصیلی دوره متوسطه، ممهور به مهر و امضای مدرسه.(حتما تمبر باطل شده روی کارنامه باشد).

9

سوابق تحصیلی یا گزارش 602 ، ممهور به مهر و امضای مدرسه.( اگر این فرم در دو صفحه صادر شده باشد هر دو صفحه باید مهر و امضای مدرسه را داشته باشند).

10

گواهی نامه و تائیدیه مربوط به سهمیه های خاص ( در صورت دارا بودن ).         

11

12 قطعه عکس پرسنلی 4*3 پشت نویسی شده جدید.

12

اصل و تصویر مدرک پیش دانشگاهی برای فارغ التحصیلان دوره متوسطه سال 97 و قبل از آن.

13

اخذ کد رهگیری تائیدیه تحصیلی دوره متوسطه با آدرس اینترنتی kemt.medu.ir و ارائه به مسئولین ثبت نام.

14

گواهی انصراف از تحصیل ( مخصوص دانشجویان انصرافی سایر دانشگاه ها )

 

*تذکر1: عدم مراجعه جهت ثبت نام حضوری طبق برنامه اعلامی پردیس، به معنی انصراف از تحصیل تلقی می شود.

*تذکر2: مسئولیت ناشی از بی توجهی به مفاد اطلاعیه به عهده خود دانشجو می باشد.

* تذکر3: روز مراجعه، لطفا خودکار شخصی همراه داشته باشید.

*تذکر4: مراجعه جهت ثبت نام حضوری در روزها و ساعات اعلام شده ، فقط برای افراد اعلامی آنروز صورت می گیرد و از ثبت نام افراد خارج از لیست معذوریم.

 *مدارکی که توسط دانشجو ارائه می شود نباید پانچ شده باشد.

*کپی تمامی مدارک خواسته شده در برگه A4  چاپ گردد. 

*دانشجویان محترم از تمامی مدارک ارائه شده به دانشگاه از جمله: گواهینامه دوره متوسطه، دیپلم، معافیت تحصیلی تصویر تهیه و نگهداری نمائید، این مدارک بعد از تحویل به دانشگاه به هیچ وجه تحویل دانشجو نمی گردد حتی برای کپی گرفتن.
* آدرس کانال اطلاع رسانی دانشگاه فرهنگیان استان همدان در پیام رسانی ایتا به نشانی  cfu_hamedan@ می باشد که همه دانشجویان باید اخبار و اطلاعیه های دانشگاه را از آن دریافت کرده و از مفاد آن مطلع شوند.

 

محل ثبت نام دانشجویان پسر: همدان، میدان هگمتانه، انتهای خیابان شهید تویچی

محل ثبت نام دانشجویان دختر: همدان، خیابان میزاده عشقی، روبروی پاساژ دلتا