فصلنامه توسعه حرفه ای معلم دوره اول
دوره اول فصلنامه توسعه حرفه ای معلم در دو شماره انتشار یافت.
دوره و شماره: دوره 1، شماره 1، آذر 1395، صفحه 122-1
تعداد مقالات: 5
مقاله پژوهشی
ارتقاء یادگیری دانشجو معلمان از طریق رویکردهای تدریس مبتنی بر نقشه مفهومی به دو شیوه فردی و گروهی
صفحه 7-20
ارزیابی باورهای تدریس دبیران منتخب ریاضی کشور بر اساس ویژگی های جمعیت شناختی آنان
صفحه 37-52
رابطه دانش و مهارت پژوهش معلمان آموزش و پرورش استان همدان
صفحه 53-68
عوامل مرتبط با بکارگیری فناوری اطلاعات و ارتباطات در کلاس درس: (بررسی وضع مطلوب و موجود) معلمان ابتدایی شهر همدان
صفحه 69-84
مقاله پژوهشی
بررسی ماهیت علمی تحقیقات انجام شده اقدام پژوهی توسط معلمان دوره ابتدایی
صفحه 85-108
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 462.67 K
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
دوره و شماره: دوره 1، شماره 2، اسفند 1395، صفحه 1-100
تعداد مقالات: 6
مقاله پژوهشی
نقش رویکرد برنامه درسی استادان در توسعه حرفه ای آن ها و رضایت و پیشرفت تحصیلی دانشجویان
صفحه 1-16
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 698.91 K
-
بررسی میزان یادگیری فکورانه در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان
صفحه 30-17
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 534.95 K
-
تاثیر روش آموزش الکترونیکی، آموزش راهبردهای شناختی، آموزش راهبردهای فراشناختی و روش تدریس سنتی بر عملکرد زبان انگلیسی دانش آموزان
صفحه 31-43
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 446.83 K
-
بررسی صلاحیت های حرفه ای دانشجومعلمان از دیدگاه مدرسان و دانشجو یان دانشگاه فرهنگیان اصفهان
صفحه 59-44
- مشاهده مقاله
-
الگوی مطلوب شایستگی های مدیران گروه های آموزشی دانشگاه از منظر دانشجویان
صفحه 60-80
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 616.55 K
-
ارزیابی ویژگی های حرفه ای معلمان راهنما ی کارورزی، از دیدگاه دانشجو معلمان
صفحه 81-100
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 791.49 K
- اصل مقاله 554.55 K