فصلنامه توسعه حرفه ای معلم دوره دوم
دوره دوم فصلنامه توسعه حرفه ای معلم در چهار شماره انتشار یافت.
دوره و شماره: دوره 2، شماره 1 - شماره پیاپی 3، خرداد 1396، صفحه 1-107
تعداد مقالات: 6
مقاله پژوهشی
ارزشیابی عناصربرنامه درسی دانشگاه فرهنگیان براساس اسناد بالادستی: مطالعه موردی پردیس های استان سیستان و بلوچستان
صفحه 7-26
صلاحیت های تدریس معلمان ابتدایی شهر همدان از دیدگاه دانشجومعلمان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان
صفحه 27-36
عوامل مؤثر بر فرسودگی شغلی معلمان: ارائه مدل ساختاری
صفحه 37-50
نقش اشتیاق عاطفی، شناختی و رفتاری یادگیری در پیش بینی فرسودگی تحصیلی دانشجو معلمان
صفحه 51-60
تبیین بنیان های نظری، اقتضائات عملی و ویژگی های روش شناختی پژوهش روایی
صفحه 61-82
استفاده از اقدام پژوهی برای تقویت یادگیری: مطالعه فرآیند پیشرفت تحصیلی در دروس املا و انشا
صفحه 83-107
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.39 M
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
دوره و شماره: دوره 2، شماره 2 - شماره پیاپی 4، شهریور 1396، صفحه 1-100
تعداد مقالات: 6
مقاله پژوهشی
بررسی کتابهای علوم تجربی دورة اول متوسطه از نظر میزان توجه به تربیت زیستی دانشآموزان
صفحه 1-18
ایرج محمدی؛ عباسعلی زمانی؛ عبدالحسین پری زنگنه
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 778.94 K
-
رابطه سلامت روان با فرسودگی تحصیلی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان کردستان
صفحه 19-31
عمادالدین عزتپور؛ سیف الله رحمانی؛ واقف دلخوش
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 634.62 K
-
تحلیل محتوا با الگوی ویلیام رومی، رویکردی جهت سنجش ضریب درگیری ذهنی کتاب های درسی توسط معلمان
صفحه 33-53
زهره کرمی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 834.79 K
-
مقاله پژوهشی
معلمان کلاسهای چندپایه فرصتها و محدودیتهای این کلاسها را چه چیزی میدانند؟
صفحه 55-66
مهدی قنبری؛ محمد نیکخواه
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 596.38 K
-
بررسی میزان سبکهای یادگیری واگرا و همگرا در بین دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان استان همدان به منظور توسعه حرفهای آنها
صفحه 67-76
موسی عبادی؛ عزیزاله یارمطاقلو همدانی؛ شرمین مرادی؛ هانیه کله وندی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 435.67 K
-
ارزیابی کیفیت تدریس اعضای هیأت علمی دانشگاه فرهنگیان از دیدگاه دانشجویان: مطالعه موردی پردیس شهید باهنر و شهید مقصودی همدان
صفحه 77-100
حسین شمس
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 769.24 K
-
دوره و شماره: دوره 2، شماره 3 - شماره پیاپی 5، آذر 1396، صفحه 1-102
تعداد مقالات: 6
علمی پژوهشی
میزان برخورداری دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان از مؤلفههای شایستگی حرفهای معلمان
صفحه 1-20
داود طهماسب زاده شیخلار؛ کرامت اسمی؛ اکرم حسین نژاد؛ سمیرا قلی پور
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1009.42 K
-
بررسی تأثیر جو سازمانی و اخلاق کاری بر رشد حرفهای دبیران
صفحه 21-36
سیروس قنبری؛ زهرا یاسینی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 952.74 K
-
بررسی رابطه تابآوری با فرسودگی شغلی و جو سازمانی معلمان ابتدایی شهرستان تربت حیدریه
صفحه 37-53
شیما غیرتی؛ الهام فریبرزی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.01 M
-
نقش سبکهای پردازش هویت در پیشبینی درگیری تحصیلی دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان پردیسهای استان آذربایجان غربی
صفحه 55-62
رحیم شبانی؛ سید صادق غلامی؛ سهیلا شجاع زاده
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 733.67 K
-
تحلیل جامعه شناختی اثرگذاری شبکه های اجتماعی مجازی در برساخت هویت اجتماعی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان (مورد مطالعه: پردیس شهید مدرس سنندج، سال تحصیلی96-1395)
صفحه 63-82
رشید احمدرش؛ سروش بهامی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 805.7 K
-
ارائه چارچوبی برای تربیت معلم پژوهشگر، فناور و نوآور
صفحه 83-102
فرهاد سراجی؛ زهره کرمی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 662.11 K
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
-
دوره و شماره: دوره 2، شماره 4 - شماره پیاپی 6، اسفند 1396، صفحه 1-88
تعداد مقالات: 6
علمی پژوهشی
ارزیابی جایگاه علمی و اخلاقی اساتید و مدرسان دانشگاه فرهنگیان بر اساس شاخص های وزارت علوم
صفحه 1-18
زین العابدین درویشی؛ نادر فزون مهر
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 865.19 K
-
ارائه چارچوب پیشنهادی برای برنامه درسی تربیت معلم چندفرهنگی
صفحه 19-34
زهره کرمی؛ محمدرضا یوسف زاده
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 735.22 K
-
پیش بینی توسعة حرفهای اعضای هیات علمی دانشگاه بوعلی سینا از طریق عوامل انگیزشی
صفحه 35-48
یحیی معروفی؛ فردوس علیمرادی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 983.66 K
-
بررسی موانع اقدام پژوهی از دیدگاه معلمان پژوهنده دوره ابتدایی شهرستان مرودشت
صفحه 49-61
احسان کشت ورز کندازی؛ محمدجعفر شکوهی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 635.34 K
-
مقایسه تأثیر روش تدریس تکلیف محور و شیوه شنیداری-گفتاری در پیشبرد دانش دستوری فراگیران زبان انگلیسی
صفحه 63-74
ماهان عطار
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 821.24 K
-
رابطه اخلاق حرفه ای با فرهنگ سازمانی کارکنان در آموزش و پرورش شهر همدان
صفحه 75-88
فاطمه سوری
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 652.01 K
-