فصلنامه توسعه حرفه ای معلم دوره هشتم
دوره هشتم فصلنامه توسعه حرفه ای معلم در چهار شماره انتشار یافت.
جلد شماره یک دوره هشتم شامل عناوین:
علمی پژوهشی
بررسی تأثیر آموزش به روش یادگیری معکوس بر یادگیری پایدار مباحث زمین شناسی کتاب علوم تجربی متوسطه اول منطقه خزل شهرستان نهاوند
صفحه 1-17
محمدحسن بازوبندی؛ مهدی سلگی؛ محمد حسین نژاد
بررسی رابطه نابرابری جنسیتی با سلامت روان دانشجومعلمان دختر دانشگاه فرهنگیان یزد
صفحه 19-31
شکوفه رحیم پور؛ بهناز صابری؛ فاطمه هوشمند
چگونه توانستم با استفاده از ساخت پادکست دانشآموزم را به ارسال تکالیف صوتی علاقهمند کنم؟ (اقدام پژوهی در شبکه آموزشی شاد)
صفحه 33-50
عباس اخوان خداشهری؛ سید ضیاءالدین شفائی املشی
بررسی نگرش معلمان زبان انگلیسی به تعاملات عناصر آموزشی در آموزش سنتی، الکترونیکی و ترکیبی
صفحه 51-64
کامران مالکپور لپری؛ اعظم بختیاری رنانی؛ زهرا تقدیری
بررسی وضعیت حرفه ای گرایی و تعهد سازمانی معلمان زبان انگلیسی
صفحه 65-84
فاطمه فضلعلی
رابطه توسعه حرفهای و توانمندی روانشناختی معلمان با روش تدریس اثربخش در آنها
صفحه 85-97
علیرضا مطلبی نژاد؛ پریسا یوسفیان؛ فرزانه عباسی مطلق؛ شقایق موجه
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 932.47 K
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جلد شماره دو دوره هشتم شامل عناوین:
-
علمی پژوهشی
مقایسه نگرش و سواد رایانهای معلمان زن و مرد مدارس هوشمند در استفاده از فنآوری اطلاعات و ارتباطات در فرایندهای آموزشی و اداری
صفحه 15-1
حدید قهرمانی تولابی؛ الهام کاویانی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.87 M
-
بررسی اثربخشی بازی رایانهای آموزشی تولیدشده بر عملکرد تحصیلی دانشآموزان پسر پایه اول دوره متوسطه دوم شهر تهران
صفحه 37-17
میلاد آقورن لوئی؛ خدیجه علی آبادی؛ سعید پورروستایی اردکانی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.93 M
-
ارزیابی آموزش مداخلهای راهبردهای دقت دیداری و شنیداری بر بهبود عملکرد خواندن دانشآموزان نارساخوان
صفحه 49-39
اکرم حمیدی نصراباد؛ اعظم حمیدی نصرآباد
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.33 M
-
دلالتهای نظریه پیچیدگی برای برنامه درسی
صفحه 68-51
زهره کرمی؛ محمدرضا یوسف زاده چوسری
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.5 M
-
چگونگی افزایش انگیزه در درس مطالعات اجتماعی دانشآموزان پایه چهارم با استفاده از آموزش طنزمحور
صفحه 88-69
سعید فلاح؛ محمد انصاری پور؛ عباس عرب
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 704.44 K
-
بررسی مقایسه ای میزان انگیزش شغلی معلمان مقطع ابتدایی و متوسطه در جهت رشد و توسعه معلمان در منطقه موسیان استان ایلام
صفحه 103-89
مهدی میرزایی؛ رحیم ایمانی؛ کیوان صالحی؛ مرضیه دهقانی؛ مریم بهنودی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 462.45 K
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جلد شماره سه دوره هشتم شامل عناوین:
-
علمی پژوهشی
بررسی تجربه زیسته دانشجومعلمان از کاربرد فناوری در آموزش مجازی
صفحه 1-14
کتایون حمیدی زاده؛ حدیث خسروبیگی؛ فاطمه جودکی؛ فاطمه درامامی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 625.23 K
-
تأملی معرفتشناختی بر آموزش درس «علوم تجربی» با تکیه بر دیدگاه ویتگنشتاین دوم
صفحه 15-37
حمداله محمدی؛ اعظم اکرادی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 723.24 K
-
مقایسه سیاست های جذب، تأمین و تربیت معلم از نگاه مدیران مدارس
صفحه 39-64
یحیی معروفی؛ ابراهیم محمد پور؛ شهریار حیدری
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 861.16 K
-
ارزیابی کیفیت صلاحیت های حرفه ای معلمان چندپایه مطالعه موردی (معلمان چندپایه استان کردستان)
صفحه 65-78
رشید احمدی فر؛ شوبو عبدالملکی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 724.85 K
-
بازنمایی هویت حرفهای دانشجومعلمان دانشگاه فرهنگیان در طول دوره تحصیل
صفحه 79-103
نرجس رستگاری؛ الهه سلیمانیان؛ ساجده قاسم شیرازی؛ فاطمه صباحی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 584.66 K
-
شناسایی چالشها و راهکارهای فرآیند شکل گیری هویت اجتماعیفرهنگی دانشجویان دانشگاه فرهنگیان: موردمطالعه، استان هرمزگان
صفحه 105-128
مختار ذاکری
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 624.84 K
-
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جلد شماره چهار دوره هشتم شامل عناوین:
-
علمی پژوهشی
توسعه چارچوب ارزیابی شایستگیها در حرفه آموزگاری: کاربست رویکرد آمیخته
صفحه 1-25
مهدی قربانخانی؛ کیوان صالحی؛ ابراهیم خدایی؛ علی مقدم زاده؛ مرضیه دهقانی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 925.65 K
-
اثربخشی برنامه درسی علوم تجربی مبتنی بر عمق دانش بر سطح پیچیدگی شناختی یادگیرندگان در درس علوم تجربی
صفحه 27-49
میثم کرمی؛ زهره کرمی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 881.59 K
-
توسعه شناسایی و تحلیل موانع و الزامات توسعه کارآفرینی در دانشگاه فرهنگیان
صفحه 51-86
مهشید گلستانه؛ محمد نیکخواه؛ سید محسن موسوی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 1.21 M
-
بازتاب هوش هیجانی در تعهد سازمانی دبیران (مطالعه موردی: دبیران آموزش و پرورش منطقه 15 شهر تهران)
صفحه 87-104
محمود صفری؛ محمدرضا پاشایی؛ محمدحسین صفری
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 556.02 K
-
طراحی الگوی شخصیتی مختص معلمان بر مبنای نظریه فرمدار راجرز
صفحه 105-123
علی اکبر مرتضوی امامی؛ محمدحسن بازوبندی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 760.33 K
-
مقایسه اثربخشی روش تدریس معکوس و روش تدریس حل مسئله بر اضطراب ریاضی دانشآموزان پایه ششم
صفحه 125-146
حسین افلاکی فرد؛ محمد قلعه نویی
- مشاهده مقاله
- اصل مقاله 655.75 K