فصلنامه توسعه حرفه ای معلم دوره نهم
دوره نهم فصلنامه توسعه حرفه ای معلم در دو شماره انتشار یافت.
جلد شماره یک دوره نهم شامل عناوین:
علمی پژوهشی
تدوین الگوی توسعه حرفهای دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان بر مبنای مدل یادگیری استم
صفحه 1-36
نوشین گشمردی؛ فاطمه اسداللهی
تحلیل مضمون، رویکردی جهت تحلیل متون منظوم و منثور در درس «نظم عرفانی1» رشته آموزش زبان و ادبیات فارسی دانشگاه فرهنگیان (مطالعه موردی داستان شیخ صنعان)
صفحه 37-68
محمد پاک نهاد؛ علی نجفی
معرفی و اعتباریابی مقیاس اضطراب تدریس دانشجومعلمان
صفحه 69-89
سید عدنان حسینی؛ خلیل زندی
طراحی چارچوب سلامتروان به منظور ارزیابی داوطلبان ورود به دوره تربیتمعلم در ایران
صفحه 91-133
سیدصادق نبوی؛ ابولفضل بختیاری
مدل یابی روابط ساختاری شایستگی فرهنگی و اخلاق حرفهای معلمان ابتدایی با نقش میانجی حمایت اجتماعی
صفحه 135-153
اسداله خدیوی؛ ژیلا کاردان حلوایی؛ رویا عاشقی
پیش بینی رفتارهای نوآورانه و توسعه حرفه ای معلمان براساس مولفه های رهبری تحول گرای مدیران
صفحه 155-173
فرشته چنگائی؛ افشین افضلی؛ محمود تعجبی؛ فاطمه اسماعیلی سده
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
جلد شماره دو دوره نهم شامل عناوین:
علمی پژوهشی
مفهومپردازی «اسارت در دام دانش» در معلمان ابتدایی
صفحه 1-21
مهدی نامداری پژمان؛ فرشید ادوای
راهبردهای فرهنگپذیری نومعلمان: یک مطالعه پدیدارشناسانه
صفحه 23-41
بهروز خرام؛ عظیمه سادات خاکباز؛ محمدرضا یوسف زاده
مقایسه روحیه پژوهشگری در معلمان دانشآموخته دانشگاه فرهنگیان با سایر دانشگاهها و تبیین دلایل تفاوت احتمالی
صفحه 43-71
سیده فاطمه چاجی؛ بهروز مهرام؛ صدیقه کاظمی
تعیین تأثیر مداخلات انگیزشی - رفتاری بر مبنای چرخه انگیزشی مارتین بر تعللورزی و خودناتوانسازی در دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 1401-1400
صفحه 73-93
سیف الله رحمانی